Back Home

Nu är jag tillbaka från Göteborg. Så i tisdags åkte jag till Göteborg  men först så var jag hos tandregleringen och då sa dem att jag skulle ta bort tandställningen den 27 augusti. Ni fattar inte hur glad jag är men jag kommer nog ändå sakna den lite. Men sen åkte vi iväg först så hade vi ett stopp i Gränna och köpte lite polkagrisar. Sen åkte vi iväg mot Göteborg och det tog några timmar men sen runt 8 tiden var vi framme. Vi gick upp till rummet och lämnade våra saker sen så gick vi ner till restaurangen och åt. Jag tog en caesarsallad för jag hade så himla ont i tandställningen. Men efter det så var kl ganska mycket så vi gick upp till rummet och chillade där ett tag sen sov vi.

Nästa dag

Vi vaknade runt nio och gick ner till frukosten och åt. Idag så skulle vi till Liseberg. Liseberg öppnade  inte fören kl 13 så vi gick till en affär där dem sålde lite One Direction grejer. Jag köpte en tröja armband och lite pennor. Sen gick vi tillbaka till hotellet och var där ett tag men sen tog vi spårvagnen till Liseberg. Vi var på Liseberg till kl 7 och jag åkte Balder, Flumride och Lisebergbanan och några fler. Jag och syrran körde ett snackshjul där man kunde vinna chips och då vann jag två chips påsar. Vi åt också lunch på Liseberg och då blev det caesarsallad igen för jag hade fortfarande ont i tänderna. Sen åkte vi tillbaka till hotellet och åt egentligen skulle vi äta ute men vi orkade inte så vi beställde pizza kycklingvingar och förstås en caesarsallad på hotellet och satt och åt på hotellresturangen som igår. Sen var vi på rummet och kollade lite på tv sen sov vi.

Sista dagen.  

Vi vaknade halv nio och jag var skit trött.  Men idag skulle vi åka hem så jag städade mina saker. Vi gick ner åt frukost sen och åt. Därefter så checkade vi ut och sen åkte vi ivåg till en bår och åkte runt i skärgården en stund men sen var det dags att dra sig hem mot Stockholm.  Men vi hade några stop på vägen till Stockholm. Först stannade vi i Göta kanal och kollade på när båtar slussade. Vi var där i typ en kvart sen åkte vi vidare. Då skulle vi till Norrköping och köpa glassför de har jätte god glass med massa smaker. Jag tog en bägare med två kulor en med melon och den andra med choklad. Sen var vi äntligen på väg hem men gissa vad då kommer en bilkö och vi sitter typ fast i den i en halvtimme. Sen kom vi äntligen hem. Nu har jag mest vilat och tittat på tv.

Nu när jag är hemma kommer bloggningen bli bra igen.

Här kommer några bilder de andra kommer i andra inlägg.

 



Kommentarer
Hanna

fin blogg :D

2012-06-28 @ 23:04:17
URL: http://gymnastics4ever.devote.se
Clara

Tack detsamma :)

Svar: Varsågod.
Alexandra Anvelt

2012-06-28 @ 23:37:33
URL: http://avclaara.blogg.se
nellie

Tack! :)

Svar: varsågod.
Alexandra Anvelt

2012-06-28 @ 23:40:52
URL: http://islandsponnyy.blogg.se
Wilma

Sv. Tack så mycket , detsamma;)

Svar: Det var så lite så.
Alexandra Anvelt

2012-06-28 @ 23:51:34
URL: http://Wilmadenice.blogg.se
rebecca

Ser ju för härligt ut!

2012-07-01 @ 01:58:57
URL: http://fashionminded.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0