Gårdagen hos Emmy

Förlåt att jag inte har bloggat men jag går och träffar mina kompisar kl 12 och kommer typ hem runt 22 så då orkar jag inte blogga.

Men nu tänkte jag berätta om igår först mötte jag tjejerna vi båten och vi åkte över till Emmy. När vi kom till Emmy så började vi laga mat. Det blev pasta med köttbullar. Efter det åt vi Ben & Jerry. Sen satt vi mest och klagade på våra tråkiga liv. Se fick vi idena att spela spel och då vann Fanny. Sen efter några timmar tror jag så började vi sminka Hedda och sen Fanny och sen hade en photoshoot. Sen blev vi typ hungriga så vi gick till Konsum och köpte soppa, chips och godis. Efter det satt vi mest och åt sen åkte vi alla hem är Emmy mamma kom hem. Men det var en rolig dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0