Igår

Så igår så träffade jag Fanny vid Luma och vi åkte till östermalmtorg. Sen gick vi till svampen och möte Emmy vi gick tillsammans till humlegården för att träffa William. Där var det ganska mycket folk det tog en stund tills vi kom fram till honom för han var typ omringad av massa tjejer. Men sen så stod vi framför honom han var så glad och man kunde inte sluta titta på honom. Vi fick ta kort med honom och hans autograf. Vi stod där ett tag en försökte vi klämma oss ut och då säger jag hej då William och han säger hej då. Vid det tillfället var jag skit glad och typ skakade skit mycket. Efter det gick vi och köpte nått och dricka och satt oss i kungsträdgården sen gick vi till gina och kollade på lite saker gick tillbaka till Kungsan där satt vi ett tag sen bestämde vi oss för att gå på bio så vi reserverade biljetter till snow white and the huntsman. Vi gick och åt på donken sen åkte vi till sickla och såg filmen. Filmen var väldigt bra tycker jag och kristen stewart var en mycket bättre skådespelare i den här filmen än i Twilght filmerna. Sen satt vi utanför bion och frös. Vi gick tillbaka till sjöstan och satt oss på en bänk och typ pratade. Det var skit kallt men Fanny hade en filt så vi alla trängdes ihop och satt oss under den. Sen var det någon typ äckliga fulla killar som ropade på oss och då sprang vi iväg för vi var skit rädda. Sen gick alla hem.

nu sitter jag och gör inte ett skit.

Några bilder.

I



Kommentarer
M*

nice!

2012-06-30 @ 23:53:37
URL: http://ILROMANISTA.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0