Min dag i stan

Hej nu sitter jag och tittar på tv. Men jag tänkte berätta om min dag.

Först så åker vi till Kungsträdgården(jag och min kompisar) för att titta på Rix fm festivalen. Vi kom ganska tidigt så vi bestämde att vi skulle gå till McDonald’s och köpa lite mat. När vi kom tillbaka till så hade jätte mycket folk kommit så vi stod lite längre bort från scenen men det gjorde inget. Efter en stund så fick Evelina typ solsting så vi gick och satt oss i skuggan. Det var tyvärr inga bra artister där så vi gick en promenad till humlegården och satt där ett tag. Därefter åkte vi hem för typ alla var hungriga. När jag kom hem så åt jag sen satte jag mig och tittade på tv. (standard) Men nu har jag borstat tänderna och duschat och ska sova snart.

Imorgon är det ju skola och då ska vi typ gå en stadsvandring. Det som är tur är att vi slutar väldigt tidigt.

Men det var allt jag bloggar imorgon.

Här kommer lite bilder som Emmy tog.

Tjejerna tyckte också att jag skulle ha på mig rött

läppstift. Så här såg det ut.



Kommentarer
♥ Ida - Hon som föddes med LKG

sv: tack :)

2012-06-10 @ 22:26:51
URL: http://idahtt.blogg.se/
Daniella Book

Tack detsamma! :D

2012-06-10 @ 22:29:55
URL: http://daniellabooks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0