Min midsommar

Hej hur har eran midsommar vart? Min har i alla fall vart väldigt bra. Först vara jag hemma med familjen och då gjorde vi inte ett skit. Men sen cyklade jag pappa och min lillasyster till en restaurang som heter Göteborg där tog vi nått att dricka och en glass med jordgubbar. Sen cyklade vi hem och åt middag och tårta. Sen har jag mest spenderat dagen med familjen och det är alltid trevligt.

Här kommer några bilder från dagen.

här är colan och glassen jag åt på resturangen.

 

 

Här är bild på tårtan min mamma och syster gjorde.

Hur jag hade dukat.



Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

myms vad god tårtan såg ut :)

2012-06-23 @ 00:04:41
URL: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0