Senaste dagarna

Förlåt att jag inte bloggat men har verkligen inte haft nån lust och så har jag varit super trött. Men igår så var jag med mina kompisar vi var ute sen åkte jag Fanny och Emmy till söder för att äta och då blev det thai mat. Shit vad gott det var typ den godaste thai maten jag ätit.

Idag har jag inte gjort ett skit men Niall skulle ha en twitcam imorse men den funkade inte. Annars har jag typ sovit och tittat på tv.

Imorgon åker mina kompisar bort och då vet jag inte vad jag ska göra typ vara med mamma vi kanske åker till stan man vet ju aldrig. Men mamma köpte ett nytt ska till mig men det får ni se imorgon.

Här är några bilder på maten vi åt.

 



Kommentarer
Ebba

Tack desamma, :)

2012-06-21 @ 07:52:04
URL: http://ebbabieberboman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0